A Comfort Post Bt. teljes körű postai ügyintézést nyújt partnerei számára, ezáltal a napi postai ügyintézés sorban állás, munkaidőből való kiesés és parkolási díj megfizetése nélkül is biztosított lesz cége számára.
Célunk, hogy az irodaházak, cégek, vállalkozások részére, elérhető áron - minőségi szolgáltatás nyújtása mellett – időt és munkaerőt takarítsunk meg.
A minőségi szolgáltatás biztosítására a több éves szakmai tapasztalatunk és a szerződött partnereinktől kapott visszajelzések jelentik a garanciát.
Fő tevékenységünk:
- a cégek postafiók címére érkezett postai küldemények átvétele, majd azok telephelyre történő szállítása
- a feladásra szánt postai küldemények átvétele az igénybevevők által meghatározott címen és időben
- a feladandó küldeményekkel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek elvégzése
- a küldemények feladás céljából történő beszállítása a postai szolgáltató helyre, és a feladás teljes körű ügyintézése
Az érkező postai küldemények kiszállításának és a feladandó küldemények elszállításának időpontját az Önök igényeinek figyelembevételével alakítjuk ki.


